miercuri, 6 ianuarie 2016

Impresiile anului 2015

                                                La multi ani, dragii mei prieteni,


Suntem in noul an 2016, dar cu toate acestea nu putem uita de anul trecut, de 2015, care pentru unii dintre noi, a fost un an pliiiin de realizari.
Eu sunt o norocoasa.In anul 2015 m-am schimbat mult.Atat fizic, cat si moral.
Am cunoscut multe persoane noi, am invatat ca nu am nevoie de prieteni falsi, carora nu le pasa deloc de mine.

\M-am apropiat de persoane cu care nu am mai tinut demult legatura, am vizitat multe tari straine, am vizitat frumoasele plaiuri ale Romaniei, am suferit mult, dar vorba aceea.

"Fara durere si suferinta cum am putea stii ce e fericirea".

Am facut cateva greseli, pe care probabil le voi regreta mai tarziu, dar momentan nu ma gandesc la asta.Am de invatat, de citit si de descoperit lumea, care ma asteapta cu bratele deschise.

Unul din multele mele defecte este narcisismul, defect care, daca nu il voi modela ma va face sa pierd in viata.Apoi, scoala.Locul in care am plans, am fost fericita, trista si toate felurile posibile.dar am avut in jurul meu oameni care m-au sustinut mai mult sau mai putin.
Apoi toate persoanele noi, din viata mea, de care m-am apropiat mult in ultima perioada si pe care le simt ca si cum le-as cunoaste de o eternitate.
Colegii mei.Am colegi minunati, pe care ii iubesc la nebunie si le doresc tot ce e mai bun.

Sper ca in noul an, 2016 sa descopar ceea ce ma defineste.Sa imi gasesc destinul.Drumul.Ceea ce ma reprezinta si ceea ce ma face sa fiu eu.
Am nevoie de tot ce mi se intampla.Acum ma simt in formare.In modelare.

Voua, cei care ma urmariti si imi cititi postarile si publicatiile va trimit o imbratisare mare de tot de oriunde ati fi voi.Si tineti minte.Asta nu e un sfarsit.E un inceput.

Va iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu