sâmbătă, 14 noiembrie 2015

The Sick Book Tag

Ei, iata ca v-am regasit cu un nou si un binemeritat, zic eu, tag.Acesta poarta numele de "The Sick Book Tag" si de cand l-am vazut mi s-a parut ceva inedit si nou, cel putin pentru mine.Let's start!:)

1)Diabet.O carte dulce.Extrem de dulce.
Ma voi referi la o carte romantica care pe mine m-a surprins intr-un mod placut:Fifty Shades of Grey.


2)Varicela.O carte pe care ai citit-o dar pe care nu o vei mai deschide vreodata.
Am avut nevoie de putin timp ca sa raspund la asta, dar sunt convinsa ca raspunsul e "De noasprazece ori, Katherine" de John Green.

3)Gripa.O carte contagioasa care s-a raspandit ca un virus.
"Insemnarile unei Pustoaice", cu siguranta;))
4)Ciclul.O carte pe care o citesti in fiecare luna, an sau mai des.
Cartea Mariei Frisa, "75 de sfaturi pentru a supravietui la scoala"...Destul de utila, ce pot zice?:))

5)Insomnia.O carte care te-a tinut treaza toata noaptea.
"Paper Towns" de John Green.Dupa ce am citit-o eram ceva gen:"Ok, bun, sigur o sa fie si partea a doua....Sper!"


6)Amnezie.O carte pe care ai uitat-o si a esuat in a lasa o impresia adanca in mintea ta.
Micul Print, de Antoine Saint-Exupery, o adevarata lectie de viata.


7)Astm.O carte care ti-a luat respiratia(te-a impresionat).
Cred ca Divergent e cea mai potrivita la aceasta categorie, intrucat este si cartea mea favorita.

8)Malnutritie.O carte care te-a lipsit de nevoia de a manca.
Chiar nu stiu ce as putea pune aici, sorry:)

9)Boala "calatoare".O carte care te-a purtat intr-o calatorie prin timp si spatiu.
Aici simt nevoia de sarcasm:))Manualul de limba romana:D

Asa am incheiat si acest tag, ma bucur ca v-a placut(daca v-a placut) si va imbratisez pe toti!
Ne revedem curand, bye:>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu