duminică, 29 noiembrie 2015

Jennifer Lawrence Tag

Ca tot imi place mie asa mult The Hunger Games, am gasit o leapsa cu actrita principala cea care o interpreteaza pe Katniss Everdeen, adica pe Gaita Zeflemitoare:))
Asadar, incep:

1. Actrita a crescut în Kentucky - Cartea ta favorită care se petrece într-o zonă rurală.
Nu stiu sigur, dar cred ca raspunsul este "Panza lui Charlotte' de E.B.White.

2. A fost descoperită pe străzile din New York - O carte despre care nu ai auzit, dar pe care ai găsit-o într-o librărie si ti-a plăcut foarte mult.
Nu prea stiu, adica ma refer la faptul ca de obicei citesc cartile la recomandarile primite de la cei din jur, dar cred ca..."Insemnarile unei Pustoaice" si cartile in general de la editura Arthur.

3. Swearing off social media - O carte pe care refuzi să o citesti.
Nu am carti pe care refuz sa le citesc daca nu stiu despre ce este vorba, dar niciodata nu mi-a placut ideea lecturilor obligatorii pentru scoala.Nimeni nu ar trebui sa iti porunceasca ce sa citesti, eu personal am fost obligata sa citesc doua romane de Jules Verne care m-au aproape adormit...*mentionez ca URASC Jules Verne*

4. Si-a început cariera în televiziune, apoi a ajuns să joace în filme - O serie care devine mai bună cu fiecare volum. 
Aceasta intrebare mi-a dat putin de gandit, dar cred ca..."Divergent"...


5. S-a împiedicat la decernările Oscar - O carte/serie care a început bine, dar s-a terminat prost.
Cred ca "Baiatul Saman" de Caroline Pitcher.

6. JLaw si Chris Martin - Cartea preferată scrisă de doi sau mai multi autori.
Don't know anymore...

7. A lucrat cu David O. Russel - Un caracter disfunctional /cu probleme pe care nu poti să nu-l placi.
Tatal lui Four din Divergent, Marcus Eaton.


8. Mystique - Un personaj negativ care crede că ceea ce face e un lucru bun.
Tot din "Divergent", Jeanine Mathews...

9. The Hunger Games - Seria populară favorită.
Again "Divergent"...:))

10. Tot ceea ce a spus ea până acum a fost amuzant - Personajul amuzant favorit.
Kevin din filmul Home Alone:))Mereu rad pe saturate cand ma uit la filmul ala plin de haz:))

                    Atat deocamdata, asta a fost tot, dar nu va faceti griji, revin curand cu o noua postare pe blog, goodbye:*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu