miercuri, 18 noiembrie 2015

Christmas Is Coming

Nu stiu daca e normal sa fiu asa nerabdatoare!Si chiar nu stiu de ce sunt asa.Doar ca...Abia astept Craciunul1Si sper ca si voi la fel!Aveam de gand sa scriu postarea asta in Ajun, dar...am mentionat ca sunt taaare nerabdatoare.
Astept iarna cu mult drag si mai ales sarbatoarea Nasterii Domnului, Craciunul.Ma gandeam la Craciun inca din Septembrie si mi-am facut un program special pentru Craciun.In primul rand vreau sa vizitez un orfelinat unde sa duc haine, si niste mancare.Apoi, vreau sa particip cu niste prietene foarte apropiate la frumosul spectacol "Colinde de Craciun".
Mosuuuul!:)Da:))Si pe el il astept nerabdatoare.Cu toate ca anul acesta nu am fost "cumintenia intruchipata" dar ar fi dragut din partea mosului sa treaca cu vederea de data asta "isparavile" pe care le-am facut:))
Apoi mai este si bradul.Bradul de Craciun!Stiti voi ; Chestia aia verde cu globuri si beculete colorate, beteala sclipitoare si multicolora si o stea aurie in varf...Da!Craciunul e super!
Si Mos Nicolae care ne aduce dulciuri si make-up(cel putin mie mi-a adus in fiecare an)...
Of doamne, nu pricep de ce bat intr-una campii, iarna e minunata, si sarbatorile din aceasta perioada la fel.Bine ati venit la TOP ZECE CHESTII CARE IMI PLAC LA IARNA:

1)Pentru ca fulgii de zapada si peisajul iernatic este superb!

2)Pentru ca vine Mos Craciuuuun!:)

3)Pentru ca ne putem bucura de momentele petrecute alaturi de familie!

4)Pentru ca putem vedea filme frumoase de iarna, sau de Craciun:))

5)Putem citi carti la fel de frumoase de Craciun, de iarna!:)

6)Ne putem demonstra talentul muzical mergand la colindat!

7)Putem purta fashion-ul de iarna si sa aratam super cool!:)

8)Mergem la biserica si peste tot dam de imagini cu Iisus, ingerasi si sfinti!

9)Primim dar si oferim la randul nostru...cadouri!:)

10)Avem ocazia sa cunoastem oameni noi si sa ajutam oameni noi.

Cam atat deocamdata, ma bucur ca v-am auzit, daca stiti cum putem face Craciunul mai bun lasati-mi comment despre "Cum arata pentru voi Craciunul perfect?".V-am pupat!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu