vineri, 20 noiembrie 2015

Books and Questions

                                                         Buna, dragii mei!

Azi revin cu un nou tag, ma rog, am primit o nominalizare de la Daria, autoarea blogului "Cartile Noptii".
Intrebarile sunt urmatoarele:

1) Când faci o pauză de la citit, foloseşti un semn de carte sau îndoi un colţ al paginii?
Foarte rar indoi colturile paginilor pentru ca nu imi place sa indoi si sa stric cartile...

  2. Ai primit în ultimul timp o carte? Dacă da, care a fost aceasta?
Primit?Adica ca un cadou?:)Nu, nu.Doar eu mi-am cumparat.
  
  3. Citeşti în baie?
 Cateodata:))Dar nu prea des pentru ca...nu prea stiu cum sa va explic...Nu imi petrec majoritatea timpului in baie:)

  4. Te-ai gândit vreodată să scrii o carte? Dacă da, despre ce?
Da, am vrut sa fac asta cand eram mai mica, dar mi-am dat seama ca mai am foarte multe de invata pana sa ajung sa fac asta!

  5. Care este cartea ta preferată?
Nu pot alege doar una, e prea greu...

   6. Îţi place să reciteşti unele cărţi?
Da, imi place mult, cu toate ca exista carti pe care nu le voi mai deschide vreodata:))

  
 7. Ce părere ai despre o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciezi şi ce le-ai spune?
Mi s-ar parea frumos! Le-as cere autografe si i-as felicita pentru creatia si munca lor.

 
8. Îţi place să vorbeşti despre ceea ce citeşti şi cu cine?
Cu prietenele mele, etc.

 

9. Care sunt lucrurile care te determină să alegi o carte anume?

Coperta, autorul, titlul si recomandarile primite de la cei din jur!

  
 10. Care crezi că este o “lectură obligatorie”, o carte pe care toată lumea trebuie să o citească?
 Seria "Divergent" de Veronica Roth.Avem enorm de multe lucruri de invatat din cartea aia...


 11. Care este locul tău preferat pentru lectură?
 Patul:))


 12. Când citeşti, asculţi muzică sau preferi liniştea?
Cateodata ascult si muzica la casti, dar doar uneori...

 13. Ai citit cărţi în format electronic?
Probabil doar una sau doua...Nu imi place sa citesc in acel fel.

 14. Citeşti numai cărţi cumpărate sau şi cărţi împrumutate?
 Am permis la biblioteca, dar tot imi place mai mult sa citesc carti cumparate de mine, care raman ale mele.

 

15. Fă un top 5 al celor mai bune cărţi/serii pe care le-ai citit vreodată:

 Cele mai bune carti citite vreodata?:)Pfuuui...M-ati bagat in dificultate...

1)Divergent-Veronica Roth
2)Fluturi-Irina Binder
3)Surprizele Vietii-Danielle Steel
4)The Hobbit-J.R.Rowling.
5) Vrajitoarele-Roald Dahl

                           Eh, cam acesta a fost si "Tag-ul cel de toate zilele", si ne revedem in curand cu o noua postare:))
                                                   Carla:) 

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu