sâmbătă, 17 octombrie 2015

Originalitate

Hello!

Astazi va voi vorbi despre acest blog, si ce imi doresc sa fac in continuare pe el.Tilul acestuia <<Magia filmelor>> e unul bine intemeiat si bine ales, avand ca tema, filmele.
Dupa cum probabil ati observat deja, nu vorbesc doar despre filme, ci si despre carti. Fac Q&A-uri,Taguri si Challenge-uri.
Azi am incercat sa profit de weekend si sa ma ocup ceva mai mult de blog, deoarece sigur poimaine nu voi avea timp.Si, sunt chiar multumita de ce am reusit sa fac azi, pe blog.Deci, chiar am fost harnica astazi.
Incerc sa fiu originala in ABSOLUT tot ceea ce postez.Nu copiez nimic de pe internet, deoarece stiu ca mai mult va bucurati cand vedeti ceva putin, dar original, scris cu har si daruire....
Nu am facut acest blog doar fiindca ma plictiseam si nu avea ce face si am zis:"Vaaai,ce ma plictisec..Ah,da!Stiu!Imi fac propriul blog!"...Nu!Nici pe departe!...Ideea mi-a venit de la Simina.I citeam si urmaream acesteia postarile, si i-am admirat mult munca.Deci, daca cineva imi aducea acele articole scrise de ea in fata, nu imi dadeam seama nici pentru o clipa ca sunt scrise de un copil.
Pe urma, Daria(o alta prietena de a mea) mi-a spus ca si ea are un blog care se numeste "Cartile Noptii".Am citit cam tot ce a postat si am ramas impresionata intr-un mod foarte placut.
Aproape ca eram gata sa strig in plina strada:"Prietena mea e blogerita" oricum n-am facut-o, dar ar fi fost o idee tareeee buna...
Asa deci..Unde ramasesem?Ah,Da!La ORIGINALITATE.Acum o saptamana, profesoara de romana ne-a dat ca tema sa realizam propria noastra carte.Scrisa de mine, facuta in totalitate de mine.Intr-un cuvant...Made by Carla:>
Mi-a luat nici mai mult nici mai putin de cinci ore.Nu imi venea nici o idee.La inceput am vrut sa fac un ghid turistic, pe urma am vrut sa fie un roman, pana intr-un final, cand eram gata-gata sa ma dau batuta, mi-a venit inspiratia.
Am facut o scriere proprie.Un jurnal.Necopiat de nicaieri.La final, trebuie sa marturisesc ca am fost foarte multumita de rezultat si cred ca si doamna profesoara a fost.
Si oare de ce?Era facuta doar din foi capsate si cateva desene schitate in graba, fara detalii.
Nu era cine stie ce.Se vedea insa ca nu fusese fusarita pe ultima suta de metri...Da, bine, si asta, insa cel mai important, era originala!Era a mea!Eu o scrisesem si muncisem mult la ea.
Asa voi face si cu acest blog.Va fi original in totalitate.PROMIT!
Cam atat pentru astazi, va pup si va imbratisez.
Don't forget to be original!!!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu