sâmbătă, 17 octombrie 2015

Leapsa

Ceea ce voi face acum nu este neaparat o nominalizare primita de la cineva, ci m-am inspirat de la Daria, o blogerita foarte buna, si o pianista de exceptie, pentru a face acest set de Q&A.
Sa nu pierdem timpul cu vorba si sa incepem!

1.Un vis mare, mare?
Imi doresc(chiar daca stiu ca e imposibil) sa pot zbura.Ce poate fi mai frumos decat asta?

2.De ce scrii?
Pentru ca vreau si pentru ca pot.Glumesc!:)
Scriu pentru ca imi place si pentru ca ma  ajuta sa imi dau frau liber imaginatiei.



3.Ce faci cand ploua?
Cand ploua sunt o gramada de lucruri pe care le poti face.De pilda, eu citesc, ma uit la televizor sau puri si simplu, stau in ploaie.

4.Cel mai amuzant film vazut?
Ha ha!Matilda, celebrul film bazat pe romanul lui Roald Dahl.
5.Daca n-ai fi fost om,ce ti-ai fi dorit sa fii?
Mi-as fi dorit sa fiu...sirena.

6.Cea mai faina zi pe care ai avut-o?
Cand am zburat cu balonul cu aer cald...   
7.Viata pentru tine intr-un cuvant?
Frumusete.
8.De ce iti este frica?
Caini vagabonzi si matematica.

9.Melodia pe care o asculti exagerat de mult in zilele astea?
Elena -Autograf
Si ultima intrebare....
10.De ce te uiti la filme?
Ma uit la filme pentru ca mi-am dezvoltat din asta un hobby si o pasiune, si filmele ne fac sa plutim in noi orizonturi, noi dimensiuni, si lumi necunoscute si nebanuite.
Si am reusit sa termin si aceasta postare, intr-un sfarsit, sper sa va bucurati de ea!
Bizous!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu