marți, 13 octombrie 2015

Genuri de filme

Cu totii avem gusturi  diferite.Uneori complet diferite.Inclusiv in materie de filme.De aceea exista mai multe genuri de filme....
Vreau sa va atrag atentia ca voi posta doar cand voi avea timp,intrucat am specificat deja ca sunt doar o eleva si nu cred ca ma voi ocupa permanent de acest blog...
Ok,sa incepem cu subiectul de azi <<Genuri de filme>> dupa cum reiese din titlul postarii.
1)Horror;acele filme care iti dau fiori pe sira spinarii si te fac sa visezi uraaaat noaptea.Un exemplu de acest film ar fi Evil dead,Sinister,Saw si Chucky.Cu toate ca acest gen de filme nu e neaparat adecvat pentru oricine!
2)Istoricele:eh..acestea nu se numara neaparat printre favorietele mele DAR(intotdeauna exista un dar,care strica absolut totul) sunt o adepta a Serialului Suleyman magnificul si Cavalerul negru...
3)Actiune:Acest gen de filme este cel mai iubit de generatia noastra..Filmele gen Divergent,Matrix si Crimson peak sunt cele mai frumoase filme din istorie(vorbele unui copil de 7 ani,nu ale mele...)Abia astept sa para filmul CRIMSON PEAK(promit ca voi face o recenzie despre el deindata ce il voi vedea) .
4)Animatia:si acestea sunt foarte iubite.Preferatul meu este Frozen,pentru ca mi se pare uluitor cum Idina Menzel isi imbina talentele (canto si actorie) pentru a o crea pe frumoasa,talentata si rebela Elsa..De asemenea si Hotel Transylvania mi se pare o animatie plina de  amuzament,de aceea astept cu sufletul la gura sa apara 2-ul!!!
5)Combinatile:acestea sunt genurile de filme formate din combinatia a doua genuri diferite.De exemplu:Istorice-Drama(astea sunt cele mai cunoscute...),Horror SF,etc...
Vo face o paranteza si va voi povesti despre ce e azi:Multi veti spune ca este marti 12 octombrie,dar este o zi mai speciala....Azi esteeeeeee ZIUA FILMULUI NORVEGIAN.Asa numitul Norwave vrea sa ne ofere o noua perspectiva asupra artei norvegiene.
Intrucat aceasta este doar a doua mea postare care are legatura cu subiectul blogului....Cam atat pentru astazi,multumesc ma m-ati ascultat cu ceea ce aveam de spus!Va pup,va imbratisez si va iubesc!!!:***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu