marți, 27 octombrie 2015

Filme si cărți✌

Așteptați Crăciunul?Eu una da.Vreau ca în vacanța de Crăciun să citesc mai mult...deoarece în ultimul  timp am fost destul de fermecată de mass-media, și nu am prea citit.Citesc deja cartea "Gentilomii Nopții" de imediat o lună și am ajuns abia la pagina 61, iar cartea are 285 de pagini.
Mdah..?Internetul ăsta... La toți ne spală creierele...
Ei bine, chiar sunt un pic ofensată, chiar frustrată ca nu am reușit să termin cartea, și chiar uneori am început să mă cert singură, izolandu-ma în cameră fără tabletă, fără telefon, și fără laptop sau televizor.Credeți ca a avut vreun rezultat?NOPE!Chestia asta a îngreunat mai mult toată situația.
Nici la filme nu m-am prea uitat! În schimb am urmărit pe Youtube vlogerii mei preferați.
De ce credeți voi ca nu am avut timp să fac toate aceste lucruri?Am avut de învățat foarte mult la matematică pentru ca am dat două teste și mda...❤
Apoi nici pe blog nu am mai scris.Pentru ca am fost plecată cu avionul.Și pentru ca nu am avut dispoziția necesară ca să fac o nouă postare, dacă știți la ce anume mă refer.
Deci în fine, ideea este ca am fost leneșă. Foarte leneșă! Tocmai de asta m-am gândit la un "maraton de citit". Adică: Două ore fără întrerupere să citim.Fără să verificam ceasul, fără să vedem cine e ON pe WhatsApp, fără să vedem ce mai e nou pe fabebook....
Și sunt convinsa ca nici voi, în principal pentru ca a început școala nu ati mai avut mult timp pentru lectură, și chiar daca ati avut, l-ați folosit pentru altceva. Ca mine de altfel.
Cât despre filme, mama îmi repetă intr-una să mă uit si eu la un  documentar istorice" Ceva din care să înveți ceva!" zice ea.
Mă rog, în fine, ideea este ca suntem prea legați de mass-media și tehnologie, și va garantez eu ca în timp toate astea vor dispărea.
Pentru ca distrugem tot din jurul nostru. Și nu doar pentru ca radiațiile emise sunt foarte nocive, dar și pentru ca ne spală creierul și ne face să vrem mai mult.
Adică pe bune, acum, bunica are telefon  cu butoane și trăiește. O dată am fost nevoită să îi explic ce înseamnă "facebook".
Atunci mi s.au aprins beculetele.Bunica mea are 72 de ani și trăiește fara rețele sociale și așa mai departe.
Așa ca, faceti-va timp pentru cărți și filme educative.
Închei postarea pentru ca vreau să îmi termin cartea.
Va pup de nu va vedeți!!😂😂😂😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu