vineri, 23 octombrie 2015

De ce se uita oamenii la filme de groaza?

Acesta e titlul articolului de azi.Sunt de-a dreptul curioasa.Bineinteles, trebuie sa stiti ca si mie imi plac.:)Dar niciodata nu am inteles motivul.Va voi prezenta cateva teorii de-ale mele, acesta fiind oarecum un episod mai funny.

1)Vor sa se dea mari si tari.
Cui nu ii place sa se laude?Aaaa..Da chiar.M-am uitat singura acasa la doi noaptea la Saw 3 si nu m-am speriat deloooc!Doamne,OMG!!"
Da, ma rog probabil ca unii oameni se uita doar asa, ca sa para interesanti...

2)Pur si simplu...le plac!
Dap, si asta e posibil, si mie imi plac:)Favoritele mele sunt:Evil Dead, Saw, The ring si Insidious.
Oricum, nu mi se pare ceva cudat sa iti placa filmele horror, pentru ca la urma urmei, nu ne pot placea aceleasi lucruri.Pot da si un exemplu:Daca i-as spune unei colege de clasa:''Hei, ai vazut Evil Dead?E despre o fata posedata, care isi omoara toti prietenii...Un film super cool!", mi-ar zice ca sunt nebuna delegat daca ma uit la asa ceva.

3)Sunt oarecum..."obligati".
Probabil ca in familie, mama sau tata se uita la filme horror, cine stie?:))
Oricum ar fi, important este sa retinem ca fiecare film are farmecul si partile lui frumoase, de aceea este bine sa stim sa le apreciem indiferent ce gen sunt.
Adica, pe bune acum, carui om nu-i place sa se uite in seara de Halloween la filme de groaza...Ah, este ca un fel de traditie pentru mine.
                                                  Cam atat deocamdata, ne revedem curand!
                                                                  Love:>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu