sâmbătă, 24 octombrie 2015

Another Tag

                                                             Buna ziua, dragii mei cititori!

Asa cum ati vazut si voi(sigur v-ati dat seama deja) imi place la nebunie sa fac tag-uri si lepse.Nu e noutate faptul ca prima nominalizare, la, The Coffee Book Tag, am primit-o de la Daria, o prietena si o colega foarte draga mie.Ei bine, sa incepem!

Cartea preferata?
Oh, Dumnezeule, iti multumesc!In sfarsit o leapsa in care pot spune ca cartea mea preferata este "Divergent" de Veronica Roth.

Un film care mi-a placut mai mult decat cartea?
Inainte sa raspund la intrebarea asta am avut nevoie de putintel film de gandire, astfel incat raspunsul este"Charlie And The Chocolate Factory".

Cartea la care am plans?
"Cautand-o pe Alaska" de John Green.(dar sunt multe altele).

Autorul preferat?
Nu am neaparat unul preferat.Il apreciez pe fiecare in felul sau insa imi place tareeee mult Irina Binder.

Ai o carte cu autograf?
Din nefericire nu...

In ce carte ai vrea sa traiesti?
Sunt foarte multe, insa cred ca mi-ar placea sa traiesc in "Panza lui Charlotte" de E.B.White.

Ce citesti acum?
Citesc editia "Misterele Londrei" de Paul Feval, volumul 1, "Gentilomii Noptii"

Coperta preferata?
Nu am una preferata, toate imi plac...

Ce carte urasti?
Nu urasc nicio carte...Pot spune doar ca nu mi-a placut, in niciun caz nu pot folosi pentru o carte termenul "A uri".

Cate carti cumparate de tine ai?
Enorm de multe.O intrebare mai buna ar fi "Cate carti cumparate de mine nu am?"

Seria pe care o iubesc?
Divergent, Divergent, Divergent, si am mentionat cumva ca seria pe care o iubesc e Divergent?

Citatul preferat?
"Is something in your eyes what makes you...Different"

Daca vei scrie o carte despre ce va fii?
Nu pot spune de acum, dar cred ca va fi o scriere personala, un fel de jurnal...

Genul preferat?
De film sau de carte?:)

Personajul feminin preferat?
Irina, din "Fluturi"...

Ce carte nu voiai sa citesti, dar dupa ce ai citit-o  ti-a placut mult?
Nu mi s-a intamplat, sincera sa fiu...

Citesti carti romanesti?
Siguuur!

Si cu asta am incheiat leapsa.Sper ca va placut, mi una mi-a placut, pentru ca stiu ca in ultima perioada chiar am progresat, vreau sa soun ca sunt multumita de ceea ce fac!Goodbye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu