sâmbătă, 17 octombrie 2015

3 in 1

Probabil nu ati inteles prea bine de ce titlul postarii e <<3 in 1>>.Se numeste asa deoarece aceasta postare va avea trei parti si o parte secundara, mai precis, un Q&A.
Nu am avut timp ieri sa public ce mi-am propus asa ca postarea de azi va fi putin mai...lunga decat de obicei.

1)Trailerele-Sunt scurtmetraje ale unui anume film sau serial pentru a ne starni curiozitatea si pentru a ne crea suspans.Cel putin asa am patit eu cu renumitul film Maleficent.(daca nu ati vazut inca filmul sau trailerul il puteti vedea si voi pe youtube).Consider insa, ca trailerele sunt destul de interesante, unele mai interesante decat filmul in sine, avand in vedere ca in trailere sunt selectate doar partile importante si principale(rareori cele secundare).
De asemenea, consider ca sunt importante pentru ca doar datorita lor, ne putem da seama daca filmului merita vazut, sau nu.

A doua parte face parte tot din subiectul de ieri , pe care nu am avut timp sa il prezint, dar care contine si o parte secundara,
Sa-i dam drumul atunci!

2)Gif-urile-Sunt...Nu stiu exact cum sa explic...Imagini miscatoare..Filmulete foarte scurte, uneori chiar si de 3-4 secunde.Cu toate acestea sunt chiar interesante si amuzante.
Acum vine parte secundara.Pentru a putea sa va explic mai bine cum sta treaba cu gif-urile, m-am gandit sa fac un fel de Q&A pe care l-am obtinut din intrebarile obisnuite pe care le primesc...zi de zi..luna de luna...an dupa an...

LET'S START!

1)De ce tii jurnale?
Tin jurnale pentru ca...imi place sa scriu.Si pentru ca..peste cativa ani, imi voi aminti de fiecare zi datorita acelor jurnale.Sunt colectionara de amintiri pana la urma!:)

2)Ce te enerveaza cel mai mult?
Ca pe oricare eleva...Ma enerveaza temele:))

3)Ce preferi sa faci in timpul liber?
Imi place sa merg la cumparaturi.Nimeni si nimic nu se compara cu asta!

4)Care e bautura ta preferata in zilele friguroase?
*mai e necesar sa scriu?*

Acum e timpul pentru a treia parte a postarii de azi(si cea mai importanta), aceasta fiind dead-line-ul postarii.:))


3)Crimson Peak-Recenzie

V-am promis de mai demult ca deindata ce voi vedea filmul,voi face o recenzie.
Eh,asta s-a intamplat ieri.Am fost la avanpremiera.
Cand am vazut prima data trailerul si am vazut ca la genul filmului scria:"Science-Fiction,drama si horror"..Ma gandeam ca va fi 95% SF si drama, si restul 5%,va fi horror...Da de unde!?
A fost exact opusul(a fost foarte horror).Si abia ieri am inteles de ce filmul era nerecomandat copiilor sub 15 ani.
In film e vorba despre o fata pe nume Edith, al carei tata e omorat cu brutalitate de catre Lucille,sora iubitului ei.(ea inca nestiind acest lucru).
Dupa moartea tatalui ei,ea se muta la casa sotului ei,Thomas Sharpe,vinovat de crime cumplite, cu toate ca Edith, nu avea nici cea mai mica urma de banuiala.
De fiecare data cand se plimba prin casa, dadea peste fantoma Enolei Sciatti, ultima femeie ucisa de Thomas si Lucille.Incetul cu incetul,Edith si-a dat seama ca ceva nu miroase a bine in casa aceea.In fiecare noapte, in fiecare zi, fantomele si demonii ii spuneau :"Fereste-te de CRIMSON PEAK",ea neavand nici cea mai vaga idee ce era aia, Crimson peak.
Apoi a aflat ca acelui loc i se mai spunea Crimson peak datorita extractiilor de lut rosu ce aveau loc acolo.
Intr-o noapte, Edith s-a trezit ca scuipa sange, si ca avea dureri mari de stomac si de cap.In ziua urmatoare a ascultat cu atentie inregitrarile de pe cilindrii de ceara, ale tuturor nevestelor si iubitelor decedate ale sotului ei.Cea mai cutremuratoare fiind a Enolei.Care spunea:"Otrava este in ceai".Cand Edith si-a dat seama ca era otravita, era deja prea tarziu, Otrava isi facea efectul in tacere,
Secretele aflate nu se terminau insa aici.Nu trecu mult si afla ca Lucille nu era sora sotului ei,ci era iubita lui.
Odata ce toate acestea au fost aflate,nu mai era nicio urma de indoiala ca Edith avea sa moara....Fusese injunghiata de mai multe ori,de catre mincinoasa Lucille,cu toate acestea Edith castiga batalia, reusind sa ii omoare pe amandoi, salvandu-se.

Asta a fost postarea de azi.Aceste informatii din film au fost doar pe scurt.Daca vreti mai multe detalii,nu aveti decat sa il vizionati(NU singuri).
Ma bucur ca am reusit sa scriu aceasta postare(mi-a luat destul de mult) si de aceea sper sa va placa.
Va pup!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu